Béker-Soft Informatika Kft. – Komplex Egészségügyi Informatikai Megoldások
Béker-Soft Informatika Kft.
Komplex Egészségügyi Informatikai Megoldások
Ügyfélszolgálatunk fogadja a Béker-Soft Informatika Kft. termékeivel kapcsolatos észrevételeiket, problémáikat. A problémákat telefonos segítségnyújtással, internetes távkarbantartással, vagy személyes kiszállással, mielőbb igyekszünk megoldani.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségéről az „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt tájékozódhatnak.
A megrendelt programcsomag telepítése és oktatása előre megbeszélt időpontban történik a felhasználók igényeinek figyelembe vételével.
A telepítés után az osztályokkal előzetesen egyeztetett időpontban, munkatársaink a szakrendelőben kb. 2 órás időtartalomban tartanak oktatást. Az adott szakrendelésre igény valamint a szerződésben vállaltak szerint, ha szükséges többször is visszamegyünk.
A rendszer oktatásának hossza a program típusának és a rendszer nagyságának függvénye, ami előre meghatározható, így az oktatást a leendő felhasználókhoz igazodva lehet ütemezni.
Az oktatás már az üzembehelyezett rendszeren történik. Felkészült munkatársaink minden rendszer betanításánál a felhasználóknak érthető módon, mondják el a program működését.
Menüpontról menüpontra haladva, működés közben lehet tanulmányozni a szoftvert, és tisztázni a felmerülő kérdéseket. Így oktatás közben nyílik lehetőség arra, hogy az oktató kolléga megismerje az eddigi munkafolyamatot és a programot a lehető legjobban hozzá igazítsa, így optimalizálva a rendszert a helyi igényekhez.
Fontosnak érezzük, hogy az adatok mentésének jelentőségére minden alkalommal felhívjuk a figyelmet, és tanácsokat adjunk a mentett adatok tárolására vonatkozóan.
A program működésén kívül sor kerül a számítástechnikai eszközhasználatból adódó speciális műveletek (nyomtatás, mentés, stb.) betanítására is.
Cégünk tanácsadási feladatokat is elvállal. A következő helyzetekben tudunk segítséget nyújtani: